Регистрация
Връзката Регистрация може да откриете на заглавната страница на сайта www.adwise.bg.
Профилът Ви в Adwise трябва да е валиден email адрес. Може да съдържа само латински букви (a-z) или цифри 0-9, "." и "_". Трябва да започва с буква.
Ако все още не успявате да влезете в своя профил, пишете ни чрез формата за контакти
Въведете email адреса си, с който сте регистриран в Adwise.
На посочения от Вас email адрес, ще получите писмо с по-нататъшни инструкции за смяна на паролата.
Основни понятия
Adwise рекламата Ви дава възможност за достигане до над 3 300 000 потребители на месечна база (към Май 2017г.), a Вашето рекламно послание ще се показва в едни от най-посещаваните сайтове в страната – Abv.bg, Vbox7.com, Gbg.bg, Vesti.bg, Sinoptik.bg, Pariteni.bg, Gong.bg, Edna.bg, Nova.bg, Sport.novatv.bg, Diema.bg, Diema Family, Kinonova.bg, DarikNews.bg, DarikFinance.bg и други.
Adwise е продукт разработен в отговор на нарастващата нужда от ефективна и икономична реклама, с помощта на която всеки рекламодател достига до оптимална аудитория, като сам определя цената, срока и продължителността на своята кампания.
- Покритие на над 75% от българска аудитория, според данни на Гемиус, към Май 2017г.
- Рекламата Ви се показва безплатно във всички сайтoве част от услугата
- Ценова ефективност и контрол:
- Заплащате само за клик върху рекламата Ви
- Определяте сами дневния бюджет на кампанията си
- Можете да редактирате съдържанието на рекламата по всяко време
- Имате достъп до детайлна статистика в реално време
- Получавате безплатна консултация за оптимизиране на кампанията си
С помощта на кампаниите се структурират продуктите или услугите, които искате да рекламирате.
Във всяка кампания можете да създавате една или повече реклами.
За всяка кампания се определя дневен бюджет.
Рекламите могат да бъдат повече от една, и всички те са свързани с кампанията.
За разлика от кампанията, която може да представя широк кръг от продукти, рекламата може да се съсредоточи върху конкретен продукт, който искате да рекламирате.
Тук се посочва максималната цена на клик, която се отнася до рекламата.
Заглавие – до 35 символа
Описание – до 60 символа (2 реда по 30 символа)
Url адрес, който се визуализира – до 30 символа
Url адрес, към който води обявата - до 1024 символа
Картинка, която се преоразмеряване до размер 75х65 px.
Задължително е обявата да бъде публикувана на български език.
Максималната цена на клик не може да бъде по – ниска от 0,10 лв и може да бъде коригирана по всяко време на кампанията.
Реалната цена на клик, която рекламодателят заплаща, може да варира от 0,01 лв. до посочената от него максимална цена на клик.
При изразходване на дневния Ви бюджет, кампанията спира в рамките на конкретния ден.
Дневният бюджет може да се коригира по всяко време в хода на кампанията.
Дневният бюджет не може да бъде по-нисък от 1,00 лв.
В зависимост от броя обяви, които са предвидени да се показват на даден сайт се определя и позицията.
Статусът на всяка кампания може да бъде променян по всяко време.
Активна – Кампания, която е онлайн
Нестартирала – Кампания, на която стартовата дата е предстояща.
Спряна - Кампания, която не е онлайн.
Изтрита – Кампания, която може да бъде премахната от профила Ви в Adwise.
Кампании със статус Изтрита се премахват периодично от администратор.
Статусът на всяка реклама може да бъде променян по всяко време.
Активна – Реклама, която е онлайн.
Изчаква одобрение – Реклама, която изчаква одобрение от модератор.
Спряна - Реклама, която не е онлайн.
Изтрита – Реклама, която може да бъде премахната от профила Ви в Adwise.
Спряна от модератор - Реклама, която не е онлайн, защото не отговаря на изискванията за съдържание.
Рекламите със статус Изтрита се премахват периодично от администратор.
Профил
Профилът може да съдържа само латински букви (a-z) или цифри 0-9, “.” и “_”.
Трябва да започва с буква.
Кампании
- Влезте в профила си на адрес: www.adwise.bg
- От главното меню изберете меню Кампании и кликнете върху подменю Добави нова.
- Изпълнете стъпките с указания за създаване на кампания.
От меню Кампании в главното меню, изберете подменю Всички кампании.
Можете да редактирате име, статус, крайна дата и дневен бюджет на кампанията.
Кликнете върху Настройки на кампания ().
След като влезете в менюто за настройки на кампания, там можете да редактирате статус и максимална цена на клик, на всяка реклама принадлежаща на съответната кампания, както и име, статус, крайна дата и дневен бюджет на самата кампания.
След което избирате връзката Редакция на криейтив.
В това меню можете да подновите картинка на обявата, заглавие, описание и URL, след което кликнете на Запазване.
След което избирате връзката Редакция на криейтив.
В това меню можете да подновите картинка на обявата, заглавие, описание и URL, след което кликнете на Запазване.
От меню Кампании в главното меню, изберете подменю Всички кампании.
Можете да редактирате име, статус, крайна дата и дневен бюджет на кампанията.
За реклама само се променя статуса:
От меню Кампании в главното меню, изберете подменю Всички кампании.
Кликнете върху Настройки на кампания ().
След като влезете в менюто за настройки на кампания, там можете да редактирате статус и максимална цена на клик, на всяка реклама принадлежаща на съответната кампания, както и име, статус, крайна дата и дневен бюджет на самата кампания.
При изразходване на дневния Ви бюджет, кампанията спира в рамките на конкретния ден.
Дневният бюджет може да се коригира по всяко време в хода на кампанията.
От меню Кампании в главното меню, изберете подменю Всички кампании.
Можете да редактирате име, статус, крайна дата и дневен бюджет на кампанията.
Максималната цена на клик не може да бъде по–ниска от 0,10 лв. и може да бъде коригирана по всяко време на кампанията.
Максималната цена на клик може да се редактира за реклама.
От меню Кампании в главното меню, изберете подменю Всички кампании.
Кликнете върху Настройки на кампания ().
След като влезете в менюто за настройки на кампания, там можете да редактирате статус и максимална цена на клик, на всяка реклама принадлежаща на съответната кампания, както и име, статус, крайна дата и дневен бюджет на самата кампания.
За Вас се грижи екипът, създал и разработил системата Adwise, което Ви дава пълна гаранция за компетентна помощ и съвет.
"Нет Инфо" ЕАД предоставя безплатни консултации за оптимизиране на кампаниите в Adwise.
След проверка на всички стъпки вие захранвате Вашата сметка и след потвърждение от страна на финансовия оператор рекламата вече е онлайн.
Всяка реклама (текстова или банер) минава през модераторско одобрение, преди да бъде публикувана онлайн.
"Нет Инфо" ЕАД си запазва правото да дезактивира или заличи Адреса на електронната поща и Паролата за достъп до потребителския профил на потребителя в случай, че потребителят наруши право на интелектуална собственост на "Нет Инфо" АД върху съдържащите се на сайта AdWise.bg елементи.
За да бъде нарушена тази тенденция, се препоръчва промяна на факторите, взимащи участие при изчисляване на CPM, а именно CTR и максимална цена на клик. Опита показва, че промяна в рекламното послание или в изгледа на самата реклама, действа благоприятно на CTR, в комбинация с увеличаване на максималната цена на клик се наблюдава повишение на интереса към рекламата и съответно нарастване на броя на рекламните импресии.
Плащания
Минималната депозирана сума е 20лв. без ДДС.
Моля, имайте предвид, че трябва да заплатите сума с начислено ДДС. Например ако желаете по Вашата Adwise сметка да бъдат захранени 20лв. трябва да заплатите 24лв. с ДДС.
Рекламодателите в AdWise сами определят максималната цена на клик, която желаят да заплатят за всяка реклама. Зададената от Вас стойност ще служи за ограничение на цената на клик, с която платформата може да Ви таксува.
Реалната цена на клик обикновено е по-ниска от максималната и е в границите от 0,01 лв. до Вашата максимална цена.
Максималната цена на клик не може да бъде по-ниска от 0,10 лв. за текстови реклами, 0,25 лв. за банери (0,30 лв. за банер 300х600), като може да я промените по всяко време.
Цената на клик определя с каква сума ще Ви таксуваме за всеки таксуем клик от платформата на AdWise.
Моля, имайте предвид, че трябва да заплатите сума с начислено ДДС. Например ако желаете по Вашата Adwise сметка да бъдат захранени 20лв. трябва да заплатите 24лв. с ДДС.
Можете да изберете подменю Всички транзакции от меню Моята сметка, за да разгледате детайли за текущия Ви баланс в AdWise, история на транзакциите и да направите зареждане на нова сума.
От подменю Промо код може да въведете код за отстъпка.
През сайта на Еpay.bg
На гише в клоновата мрежа на Easypay.bg
По банков път
С кредитна или дебитна карта
Банерна реклама
Моля, уверете се, че банерите Ви са изготвени съгласно всички технически изисквания, посочени в т.6.
Всички банери минават през предварително одобрение от модератор. Времето за одобрение на банер е в рамките на 24 часа през работните дни от седмицата. В случай, че сте задали рекламния си банер в петък вечерта или през уикенда, то ще получите отговор от модератор дали банерът Ви е одобрен или не в понеделник, в рамките на работния ден.
Потребителите се задължават да спазват Общите условия на Adwise за рекламодатели.
В бъдеще ще работим по подобряване на функционалността, за да можем да Ви предложим динамични и многофункционални банерни криейтиви, с които да привлечете своите клиенти.
Съдържанието на архива задължително трябва да включва index.html файл. Във файла задължително трябва да има мета таг с размера на банера, например " meta name="ad.size" content="width=300,height=250" ". Допустимите разширения на файловете в архива са: .html, .css, .js, .jpg/jpeg, .png, .svg, .gif. Ако в архива има друг тип файл - целият архив ще бъде откзан от системата.
Препоръчваме body елементите да са описани с css width и height атрибути със съответните размери на криейтива. Препоръчваме да е зададено и overflow:hidden на body, за да няма скрол на банера.
- .jpg
- .jpeg
- .png
- .gif(анимиран и не анимиран)
- .svg
- .html
- .zip
- Тегло на банера: максимум 200 КБ
Размери на банера:
- 300x250 px
- 728x90 px
- 160x600 px
- 300x600 px
Мобилна реклама
Всички реклами с банери минават през предварително одобрение от модератор. Времето за одобрение на банер е в рамките на 24 часа през работните дни от седмицата. В случай, че сте задали рекламния си банер в петък вечерта или през уикенда, то ще получите отговор от модератор дали банерът Ви е одобрен или не в понеделник, в рамките на работния ден.
Потребителите се задължават да спазват Общите условия на Adwise за рекламодатели.
Тип файл:
- За статичен банер: GIF, PNG, JPG, JPEG
- За динамичен банер/анимация: HTML5, GIF
- Тегло на анимацията и HTML5 банера: максимум 50 КБ
Размери на площадките
- 300x250 px (анимация и текстови карета)
- 320x50 px (текстово каре)
- 320x100 px (текстово каре)
Ремаркетинг
Подходът е доказал своята ефективност за широк набор от бизнеси, като е интегриран във всички водещи CPC платформи.
След добавянето ще видите опцията „Вземи код“. Поставете tracking pixel кода на сайта си и натиснете бутона „Активирай“ или изчакайте до 24 часа, за да се изпълни автоматичната проверка на домейна Ви. Препоръчително е tracking pixel кода да бъде поставен в header-a или footer-a на сайта Ви, за да бъде част от всички страници.По този начин всеки потребител посетил коя да е страница във Вашия сайт, става част от Вашата ремаркетинг аудитория.
Когато вече имате активен домейн, можете от меню „Нова кампания“ да създадете нова кампания за този домейн – имате възможност да изберете дали функционалността да е валидна за всички страници или за конкретна страница във Вашия сайт.
Настройките на създадената ремаркетинг кампания важат за всички рекламни групи в тази кампания, независимо от настройките за таргетиране.
Adwise Ви дава възможност да зададете дължината на периода, през който искате конкретния потребител да присъства във Вашите ремаркетинг групи.
Минималната дължина е 1 ден, максималната - 30 дни. При следващо посещение на потребителя на сайта Ви, броячът ще се рестартира и периодът ще започне да се изчислява от начало.
Рекламата се показва само на потребители, които са част от Вашата ремаркетинг аудитория.
Реалната цена на клик, която ще заплатите, зависи и от наддаванията на други рекламодатели, които искат да покажат тяхната реклама на потребителите от Вашата ремаркетинг листа.
• Препоръчително е поне първоначално Вашата ремаркетинг кампания да стартира и да е онлайн паралелно със стандартна Adwise рекламна кампания. По този начин ще можете да съберете по-бързо информация за Вашата ремаркетинг аудитория.
• При използване на ремаркетинг не е препоръчително да задавате допълнително таргетиране по пол и възраст. Ако го изполвате е възможно рекламата Ви да не достигне до част от потребителите, които са проявили интерес към сайта Ви, с което може да намалите шанса си за продажба.
• Таргетирането по регион трябва да се прави разумно - ако Вашият бизнес е строго ограничен в даден регион (напр. ресторант или фитнес), би имало смисъл да го използвате, но във всички останали случай - не.
• Препоръчваме за ремаркетинг кампаниите да използвате специални криейтиви, различни от криейтивите на стандартните Ви рекламни кампании. По този начин засилвате ефекта на Вашето послание към потребителя - не забравяйте, че тези хора вече са били на Вашия сайт и имат в подсъзнанието си информация за Вашите продукти.
Динамичен ремаркетинг
Потребителите, които вече са били на Вашия сайт и са разглеждали конкретен продукт, продължават да виждат негова реклама, когато посещават всеки един от сайтовете от групата на НетИнфо. Динамичния ремаркетинг Ви дава възможността да останете в непрекъснат контакт с Вашите потенциални клиенти и да им напомняте за предлаганите от Вас продукти и услуги, дори и след като те напуснат сайта Ви. Подходът е доказал своята ефективност за широк набор от бизнеси, като е интегриран във всички водещи CPC платформи.
След добавянето, в раздел "динамичен ремаркетинг", ще видите опцията "Поискай код". Избирайки я, Вие изпращате заявка до нашия екип, че желаете домейнът Ви да бъде разгледан и оценен спрямо изискванията за услугата динамичен ремаркетинг (т.6). В срок от 2 работни дни, екипът ни ще отговори на Вашата заявка.
Ако домейнът отговаря на изискванията ще получите е-мейл с код, който трябва да поставите на сайта си. Кодът ще бъде достъпен и в меню Ремаркетинг, подменю "Списък с домейни", раздел "Динамичен ремаркетинг", опцията "Вземи код". Препоръчително е кода да бъде поставен в header-a или footer-a на сайта Ви, за да бъде част от всички страници. По този начин всеки потребител посетил коя да е страница във Вашия сайт, става част от Вашата ремаркетинг аудитория.
Когато вече имате код, можете от меню "Нова кампания" да създадете нова кампания за този домейн. Изберете тип на кампанията "Динамичен ремаркетинг" и следвайте стъпките.
Adwise Ви дава възможност да зададете дължината на периода, през който искате конкретния потребител да присъства във Вашите ремаркетинг групи. Минималната дължина е 1 ден, максималната - 30 дни. При следващо посещение на потребителя на сайта Ви, броячът ще се рестартира и периодът ще започне да се изчислява от начало.
Рекламата се показва само на потребители, които са част от Вашата ремаркетинг аудитория.
Реалната цена на клик, която ще заплатите, зависи и от наддаванията на други рекламодатели, които искат да покажат тяхната реклама на потребителите от Вашата ремаркетинг листа.
• Ако броят на уникалните посещения на сайта Ви е нисък, препоръчваме комбинирането на динамичен ремаркетинг със стандартна рекламна кампания с цел популяризиране на предлаганите продукти и/или услуги, и постигане на по-добри резултати.
• Необходимо е за всеки продукт да има отделна страница.
Статистика
Избирате период, за който искате да проверите статистиката на кампаниите си и генерирате данните.
Данните могат да бъдат представени и във файл xls, като използвате функционалността „експорт в ексел”.
От падащото меню „Всички кампании” избирате желаната кампания и след това от падащото меню „Всички реклами” избирате всички реклами или конкретна такава. Избирате период, за който искате да проверите статистиката на рекламите и генерирате данните.
Данните могат да бъдат представени и в файл xls, като използвате функционалността „експорт в ексел”.